Benvinguts al meu blog

Treballarem aquest curs d' una manera diferent...

lunes, 12 de diciembre de 2011

L' Edat Mitjana




Robin Hood és un proscrit de l' edat mitjana que, robava als rics per donar-ho als pobres i lluitava contra la injustícia i la tirania.Estava al servei del rei Ricard ,cor de lleó d' Anglaterra. Al film veient temes com les croades, la vida dels pagesos, els castells , el paper de l' església i com no la vida tant diferent entre els nobles i reis i els pobres... Per reflexionar.

Contesta a la teva llibreta:
1. Fes un resum de la història de Robin Hood que has vist.
Contesta al blog :
1. T' agradat la pel.lícula? per què?

22 comentarios:

Silvia Castillo Salvador dijo...

M'agradat perquè explica l'historia d'en Robin Hood abans de que es fes foragit,i,aquesta part de l'historia no la havia vist mai.

ANYINSON MARTINEZ dijo...

M'AGRADAT LA PELI PER QUE A ROBIN HOOD AJUDA AL POBRES I LLUITA PER ELLS

Melanie Baños dijo...

M'ha agradat la pel·lícula perquè hi havia molta acció i explica la part de la historia de Robin Hood que no expliquen en altres contes in històries que havia vist abans.

Erick Ruiz dijo...

M'ha agradat la peli perquè hi havia molta acció y tambe perquè comta la historia de com era Robin Hood que feia y per a qui lluitava.

Joselyn Orozco dijo...

M'ha agradat la peli perquè hi havia molta acció, i ames era la primera vegada que veia aquesta peli. Tambè perquè com que no savia res! han explicat una mica la història de Robin Hood.

Juan Cevallos dijo...

M'ha agradat la pel · lícula perquè hi ha acció i les aventures que viu Robin Hood abans de convertir-se en rebel i robar als rics per donar als pobres

miriam lorenzo dijo...

a mi m'ha agradat perquè era d'aventures i ha estat entretinguda.A més no en sabia res del passat d'en Robin i sempre esta bé aprendre més coses.

Javier Bernal Gonzalez dijo...

M´ha agradat perque explica com arriba a ser Robin Hood , explica el seu pasat , també m´ha agradat perque
hi ha molta acció en la pel·licula , ha estas bastant bé.

JOSE RODRIGUEZ dijo...

Si, m'ha agradat aquesta pel.licula perque ademes de que sigui d'accio i adventures relata la vida que no coneixen de Robin Hood

Kevin Vega dijo...

M´ha agradat la pel.lícula perque era d´acció i perque explica com pasa de ser un guerrer de l´exercit a ser un lladre que roba als rics per donar-ho als pobres.

Sergi Vilanova dijo...

M'ha agradat la pelí perqué es de bastant acció i perquè explica la historia d'en Robin Hood

Nahila Rafie dijo...

m'ha agradat molt perquè és una pel · lícula molt interresante, m'ha donat molt pena com mataven ala gent i violaven ales dones, com els nens petits vivien del que caçaven. És una història molt apassionada. He après molt

David Martínez dijo...

m'agradat molt la pel.licula perquè
la historia de Robin Hood es molt interesant i perquè aquest tipus de pel.licula m'agraden .

nadia mateu rusinova dijo...

m'agradat perquè la película tenía molta acció i perquè explica la història des d'un punt quasi real

Marta Matute dijo...

M'ha agradat perquè explica la historia d'en Robin Hood abans de que començes a ser un fugitiu.

Lidia Gómez dijo...

M'ha agradat perquè gracies a aquesta pel·lícula he conegut més coses sobre Robin Hood.

Carlos Guzmán dijo...

M'ha agradat perque m'agraden les pel.lícules de l'època medieval i perquè l'història d'en Robin Hood es molt bonica, i es una pel.lícula molt interesant.

Carla Urbina dijo...

M'ha agradat perquè en cap dels llibres o pel·lícules que parlen den Robin Hood s'explica el seu pasat o com va arribar a ser un foragit,a més a més hi ha molta acció.A estat molt bé.

aitor fernandez dijo...

m´agradat xk la pelicula es d´acció i per que robin ayuda als pobres

Nilo Horta dijo...

La pelicula de Robin Hood m'ha agradat molt perque a mi m'agraden les peliculas de guerres i d'aventura.Tambè perque explica com era abans de ser un fugitiu Robin Hood.

sonia zambrano dijo...

no he entes be la pelicula pero m´ha agradat el final

Maria jose Acosta 2B dijo...

La pelicula m'ha agradat molt perque explica l'historia de Robin Hood desde un principi, i ara senten molt millor l'historia.